هتل های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

اگر به دنبال اوقاتی خوش و خاطره انگیز در نگین خلیج فارس هستید پیشنهاد ما برای اقامت در هتل هلیا چهار ستاره کیش را بپذیرید. مجموعه هتل هليا در زمينى به وسعت ۵٫۰۰۰ متر مربع با زيربناء ۴٫۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز نمود . این هتل به دلیل نزدیکی به بازارها و مراكز خريد و در مركز جزيره زيباى كيش محل مناسبی برای لذت بردت از امکانات این جزیره برای مسافران تور کیش نوروز 95 است.

امکانات هتل هلیا کیش:

تعداد اتاقهاى هتل هلیا کیش ۶۲ باب مى باشد که تعداد ۲۲۵ عدد تخت را در خود جاى مي دهد و ۸ سرويس بهداشتی اضافه را دارا مى باشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95 می باشد. فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ، قلیان و چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95 است. میهمانان گرامی می توانند با استفاده از اتومبیل های مجهز و سرویسهای منظم با آرامش به فرودگاه رفت و آمد نمایند.همچنین ماشینهای مدل بالا دارای امکان اجاره در این هتل را دارند. پرسنل و کادر مجرب هتل هلیا کیش آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز و گرانقدر تور کیش می باشند.

 


هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش نوروز 95 برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش نوروز 95 هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95 بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.


هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است که میهمانان تور کیش نوروز 95 را به خود جذب میکند. فاصله هتل پارمیدا کیشتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد.

-پارمیدا7.jpg

-پارمیدا1.jpg

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدااز اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا کیشاز چیدمان و طراحی منحصر به فردی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش نوروز 95 عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

-پارمیدا-4.jpg

-پارمیدا2.jpg

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران با اقامت در هتل پارمیدا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد برای مسافران تور کیش نوروز 95 با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

-پارمیدا3.jpg

-پارمیدا5.jpg

جهت رزرو و خرید تورکیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: